Beş vaxt namazla günümüzü beş nurlu zaman kəsiyinə ayırır, “sübh namazından əvvəl”, “sübh namazından sonra”, “günorta namazından əvvəl”, “günorta namazından sonra”, “ikindiyə doğru”, “ikindi vaxtı”, “ikindidən sonra” deyərək işlərimizi buna uyğun planlaşdırırıq. Beləcə həm namazın dəyərini yaxşı dərk edir, həm də iki namaz arasında gördüyümüz işləri ibadət boyası ilə boyamış oluruq. Beş vaxt namazla bütün gününü nurlandıran və həyatını başdan-ayağa ibadətə çevirənlər necə xoşbəxtdir!
İbadətin özəyi ixlasdır, ibadət yalnız və yalnız Allah əmr etdiyi üçün yerinə yetirilir. Bir hikmətə görə və bir fayda almaq üçün edilən ibadət məqbul sayılmır. Məsələn, namaz Allah rizasını qazanmaq üçün deyil, gimnastika niyyəti ilə qılınarsa, onda idmandan başqa bir məna ifadə etməz.
Hamilə qadın namazda rüku və səcdə etməsi özünə və ya qarınındakı uşağa zərər verəcəksə, yuxarıda izah edilənlərdən özünə uyğun gələn şəkildə namazını əda edər. Yəni namaza başlayandan qurtarana qədər ayaq üstə dayana bilmirsə ilk rükətə ayaq üstə başlamalı sonrakı rükətləri təhiyyatda olduğu kimi oturaraq davam etməlidir.
Qadın kişilərə imam dura bilməz. Qadın qadınlara imam dura bilər. Ancaq bir şərt var ki, kişilərdən fərqli olaraq qadın imam olanda camaatla eyni cərgədə/səfdə durar.
Ruhi xəstənin arxasında qılınan namaz uyğun deyildir. Çünki ruhi xəstənin özbaşına qıldığı namaz batildir. Ancaq xəstəliyi gedib-gəlirsə xəstə olmadığı vaxtda qıldığı namaz məqbuldur. Həmçinin camaatla namaz qılarkən belə şəxslərə tabe olmaq məkruhdur.
Cinlər iman əhlinə və dəstəmazsız-namazsız yaşayanlara daha çox cünub və heyz-nifas hallarında müsəllət olub, onları fərqli üsullarla və müxtəlif dərəcələrdə yoldan çıxara bilirlər. İşlənən hər bir günah şeytana və xəbis cinlərə qapı açmaq deməkdir. Xüsusilə, həssas təbiətli insanlar, yaxud ruhu kirlənmişlər, duadan və dualı ağızların əhatəsindən uzaq, laübalı həyat sürənlər cinlərin təsirinə daha tez düşürlər. […]
Namaz əsnasında namaza müvafiq olmayan davranışlar ziddiyyət və ya əskikliyin dərəcəsinə görə namazın məkruhları və namazı pozan hallar olmaqla iki qismdir.
İstixarədə bəzən nəticə yuxuda görülməz. Siz üzərinizə düşəni edərsiniz, səmimiyyətlə Haqq yönələrsiniz.
Allah Rəsulu (s.ə.s.) ilə birlikdə bu vaxtlarda iki rükət sünnət namazı qıldım: günorta namazından əvvəl və sonra, cümə, axşam və yatsı namazından sonra
Rəbbimə dua edib ümmətim üçün şəfaət dilədim; O da ümmətimin üçdə birini mənə bağışladı.
وَمِنَ اللَّيْلِ فَتَهَجَّدْ بِهِ نَافِلَةً لَكَ عَسٰى أَنْ يَبْعَثَكَ رَبُّكَ مَقَامًا مَحْمُودًا (Ya Rəsulum!) Gecənin bir vaxtı durub Quran oxu, təhəccüd namazı qıl. Beləcə Rəbbinin də səni Məqami-Mahmuda ucaltmasını uma bilərsən! {“İsra” surəsi, 17/79} تَتَجَافٰى جُنُوبُهُمْ عَنِ الْمَضَاجِعِ Təhəccüd namazı qılmaq üçün yataqdan qalxarlar. {“Səcdə” surəsi, 32/16} كَانُوا قَل۪يلاً مِنَ اللَّيْلِ مَا يَهْجَعُونَ Onlar gecələr […]
Kim qəlbən inanaraq və əvəzini sırf Allahdan umaraq ramazan ayını (təravih və s.) namazla əhya edərsə (keçirərsə), keçmiş kiçik günahları əfv edilər
İmamdan əvvəl başını (rükudan və ya səcdədən) qaldıran insan qorxmur ki, Uca Allah onun başını və ya üzünü uzunqulaq başı və ya üzünə çevirər!
عَنْ عَائِشَةَ قَالَتْ: سَمِعْتُ رَسُولَ اللّٰهِ يَقُولُ: «لَا صَلَاةَ بِحَضْرَةِ طَعَامٍ وَلَا وَهُوَ يُدَافِعُهُ الْأَخْبَثَانِ» Həzrəti Aişə (r.anhə) Allah Rəsulundan (s.ə.s.) belə eşitdiyini nəql etmişdir: “Süfrə hazırkən və bir də böyük və kiçik ayaq yolu ehtiyacı ola-ola (rəf edilmədən) qılınan namaz kamil və mətlub (arzu edilən) namaz deyildir”. [Müslim, Məsacid 67] İzah: Namaza başlayarkən qəlbi […]
O, şeytanın qulun namazının – namaz qılmasına və ya qaydalarına riayət etməsinə mane ola bilmədiyinə görə sağa-sola baxdıraraq
Hədisi rəvayət edən şəxslərdən Əbu Nadr deyir: “Qırx gün, və ya qırx ay, və ya qırx il dediyini dəqiq xatırlamıram”.
Cünub olan bir şəxs qüsl etmədən əvvəl hər hansı şey yeyib-içmək istəyərsə, dəstəmaz alması məndubdur.
Cünub ikən dırnaq kəsmək haram deyil və nəslərdə (ayə və hədislərdə) hər hansı qadağa yoxdur.
Qadınların təkbaşına namaz qılmağı daha yaxşıdır. Ancaq qadınlar öz aralarında camaat namazı qılmaq istərsə, bir nəfər imam olur geri qalanlar da ona tabe olaraq namaz qılarlar. İmam olan qadın kişilərdən olan imam kimi cərgədən önə çıxmaz, onlarla eyni sırada durar.
Qadının, namaz qılarkən üz, əl, topuqlar xaric vücudunun geri qalan hər tərəfi övrət yeri