Qünnəsiz idğam deməkdir. Tənvin və ya sakin “nun” hərfindən sonra ل – ر hərflərindən biri gələrsə idğami-bilə qünnə olur. Yəni tənvin ya da sakin “nundan” sonra bu hərflər gələrsə, tənvin və sakin “nun” hərflərə qatılır və bu hərflərin içində itir. Dolayısıyla da bu hərflər ( ل ر ) şəddəli olaraq oxunurlar. Məsələn: هُدىً لِلْمُتَّقِينَ – غَفُورٌ رَحِيمٌ – مِنْ رَبِّهِمْ – مِنْ لَدُنْكَ
İdğami- bilə qünnə ilə səktə üst-üstə düşərsə (eyni yerdə olarsa) səktə oxunur. İdğami-bilə qünnə tərk edilir. Misal: وَقِيلَ مَنْ سكته راَقٍ
Tənvin və sakin “nunun” bu hərflərə idğam olunmasının səbəbi, bir-birlərinə olan məxrəclərinin eyni olmasıdır. Bütün qiraət alimləri idğami-bilə qünnəni tətbiq etmişdirlər. İmam Asimin Həfs rəvayətinə görə bu, qünnəsiz idğam olaraq oxunduğu üçün biz də bunu belə oxumalıyıq.
Sənan Quliyev & Laçın Quliyev
Hansı məqsədlə olursa olsun, Quranı oxumağa başlayan adam “أعوذُ باللهِ مِن الشّيطَانِ الرّجِيم” “Qovulmuş şeytandan Allaha sığınıram” ifadəsilə başlamalıdır.
Quranda bəzi kəlmələrin altındakı işarələrin mənası
Vәqf işarәlәri, Quran ayәlәrinin sonuna vә ya ayәnin ortasındakı kәlmәlәrin üstünә qoyulan “dayanacaq işarәlәri”dir.
Səktə, leksik məna etibarilə “susmaq”, “iki kəlmə arasını nəfəs almadan ayırmaq” deməkdir.
Ləmi-Tərif ilə əlaqəli iki mövzu mövcuddur. Bunlardan birincisi idğami-şəmsiyyə, digəri isə izhari-qəməriyyə.