Hədislərə nəzər saldıqda Rəsulullahın (s.ə.s) oruclu ikən misvakdan istifadə elədiyinə şahid oluruq. Belə ki, Amir ibn Rəbia (r.a): “Mən dəfələrlə Rəsulullahın (s.ə.s), oruclu ikən misvakdan istifadə etdiyinə şahid oldum.”, – deyir. (Buxari, Savm: 27; Əbu Davud, Savm: 26; Tirmizi, Savm; 29)
İbn Ömər (r.a) isə: “Oruclu, günün başında və sonunda misvak istifadə edə bilər.” – buyurur. (Buxari, Savm 25)
Oruclu ikən misvakdan istifadə etmək orucu pozmur.
Oruclu bir şəxsin diş təmizliyi üçün su ilə isladılmış misvak və fırça istifadə etməsi, İmam Əbu Yusufa görə məkruhdur. İmam Azam Əbu Hənifə və İmam Muhammədə görə isə oruclu şəxs su ilə isladılmış misvak və ya fırçadan istifadə edə bilər. Bu məkruh deyildir.
Qəza, kəffarə və müəyyən vaxta bağlı olmayan nəzir orucları üçün gün batdıqdan etibarən ən gec imsak vaxtına qədər niyyət etmək lazımdır. Nafilə və Ramazan ayında tutulan oruc üçün niyyət bir qədər fərqlidir.
Kim Ramazan ayını oruclu keçirər və arxasınca şəvval ayından altı gün oruc tutarsa bütün ili oruc tutmuş kimi olar.
Quranı Kərimdə keçən rabbaniyyun rabbani sözünün cəmidir və mənşəyi rabbi sözünə əsaslanır. Rabbi, “Rəbbin ardınca gedən” deməkdir; Rabbani dedikdə, Rabbi tanıyan və ona itaət edən şəxs nəzərdə tutulur.
Etikaf kişilərin əzan və iqamə oxunan, yəni camaatla beş vaxt namaz qılınan məsciddə, qadınların isə evin namaz otağında və ya otağın bir küncündə etikaf niyyəti ilə bir müddət gözləməsi, oturmasıdır.
Həzrət Peyğəmbər (s.ə.s) Mədinəyə gəldikdən sonra vəfatına qədər Ramazan ayının son on günündə etikafa girərdi. Buna görə etikaf Allah Rəsulunun (s.ə.s) önəmli sünnətlərindən biridir.