عَنْ بُرَيْدَةَ قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللّٰهِ : «لَا تَقُولُوا لِلْمُنَافِقِ سَيِّدٌ، فَإِنَّهُ إِنْ يَكُ سَيِّدًا فَقَدْ أَسْخَطْتُمْ رَبَّكُمْ »
Hz. Bureydə (r.a.) Allah Rəsulunun (s.ə.s.) belə buyurduğunu rəvayət edir:
“Münafiqə “seyyid” (ağa, cənab) deməyin. Əgər o, həqiqətən, “seyyid” yerinə qoyulmağa və hörmət olunmağa layiq bir mövqedədirsə, o halda siz bu zillətinizlə Qüdrətli və Əzəmətli Rəbbinizin qəzəbini öz üstünüzə çəkmiş olursunuz”. [Əbu Davud, Ədəb 83]
İzah: Bu hədis müsəlmanların münafiqliyi təsdiq edilmiş (məlum) şəxs və ya qruplar qarşısında alçamamalı olduğunu, izzət və üstünlüyün Allaha, Rəsuluna (s.ə.s.) və möminlərə məxsus olduğunu xatırladır. Əgər möminlər Haqqın göstərdiyi hədəfə çata bilməmiş, arzu edilən məqama yüksəlməmiş və həmin şəxsin üstünlüyü təsdiq və etiraf edilmişsə, bu vəziyyətdə Allahın qəzəbi və xoşnudsuzluğu möminləin üstündən əskik olmayacaq.
İman gətirənlərdən, yəhudi, xristian və sabiilərdən hər kim Allaha, axirət gününə (tam səmimiyyətlə) inanar, yaxşı işlər görərsə mükafatları Rəbbinin yanındadır. (Qiyamət günü) onların nə bir qorxusu olar, nə də onlar bir qəm-qüssə görərlər. Bəqərə 62
Münafiq “imanla küfr arasında qalan, qərarsız, şübhə içində olan, imandan çox küfrə yaxın olan və ya küfrünü gizlədərək özünü mömin göstərən, dinin bir qapısından girib digərindən çıxan ikiüzlü insan” deməkdir.
Münafiq sözü “ən-nəfəqu” sözündən törəyib “köstəbək dəliyi” mənasına gəlir. Köstəbək öz yuvasına bir tərəfdən girib o biri tərəfdən çıxdığı kimi, münafiq də İslama bir tərəfdən girib o biri tərəfdən çıxır. Yəni küfrünü gizləyib özünü inanan kimi göstərir.
İnsanlar iman baxımından üç qrupa ayrılır: mömin, kafir və münafiq.