Sual: Namaz qılmayan şəxsin orucu qəbul olarmı?
Bəzi kəslər, “Ya, dinimizin bütün əmrlərini edib, bütün qadağanlarından çəkinməli və ya heç birini etməməliyik” söyləyərək, “Ya hamısı, ya da heç biri” deyirlər. Bu düşüncə yanlış və səhvdir. Çünki “Hamısı edilə bilməyən ibadətin müəyyən miqdarı da tərk edilməməlidir” qaydası İslamın ümumi prinsiplərindəndir. İnsan onsuz da günah işləmişəm deyə, günah işləməyə davam etməyi doğru deyil. Həm oruc tutub, həm də günah işləyən kimsə, oruc tutmaqla hasil olan böyük savaba nail ola bilməz. Lakin axirətdə nə üçün oruc tutmadın deyə hesaba da çəkilməz. Çünki, oruc borcunu ödəmiş olar. Hətta orucun bərəkətiylə digər günahlardan da uzaqlaşa bilər. İmam Rəbbani həzrətləri buyurur ki: “Bütün günahlara tövbə edib, hamısından uzaq durmaq böyük nemətdir. Bu mümkün deyilsə, bəzi günahlara tövbə etmək də nemətdir. Bunların bərəkətiylə, bəlkə bütün günahlara tövbə etmək nəsib olar. Bir şeyin hamısını əldə etmək mümkün deyilsə, müəyyən hissəsini də qaçırmaq olmaz.”
Namazın dinimizdəki yeri, oruca görə daha mühüm olsa da, bir kimsəyə namaz qılmadığı üçün, “Oruc tutma!” demək olmaz. Əksinə, “Namaz ibadətini yerinə yetirə bilmirsənsə, heç olmasa orucu tərk etmə!” demək lazımdır.
Namaz qılmamaqla böyük günaha girən şəxs, oruc tutmasa günahı daha da artar. Günah nə qədər azaldılsa bir o qədər yaxşıdır. Allahdan qorxub bir günahdan imtina etmək imanın əlamətidir. Günah işləyən, oruc tutur və ya zəkat verirsə, ona, “Heç olmasa bunları buraxma!” demək lazımdır. Bu ibadətləri də etməsə, dindən tamamilə uzaqlaşa bilər. Qorxutmaqdan daha çox, müjdələyici, təşviqedici olmaq lazımdır.
Namaz qılmamaq böyük günahlardan olsa da orucu pozmaz. Həmçinin namaz ibadəti oruc tutmanın bir şərti olmadığından namaz qılmayanın tutduğu oruclar qəbul olunmaqdadır.