9. Namazda əlləri üzrsüz olaraq qiyam, rüku və səcdədə sünnə ilə bildirilən üzvlər üzərinə qoymamaq məkruhdur.
10. Namazda bit, birə, qarışqa kimi həşaratları tutmağa çalışmaq va ya öldürmək məkruhdur. Lakin bunların dişləməsindən ağrı hiss edənin bunları namazda ikən tutub atmasına hər hansı əngəl yoxdur.
11. Kişilərin səcdə edərkən qollarını tamamilə yerə bitişdirmələri məkruhdur.
12. Namazda üzr olmadan bardaş qurmaq və ya dizləri dikib oturmaq məkruhdur.
13. Namazda əsnəmək və bu kimi şeyləri etmək məkruhdur. Çünki bunlar qafillik və tənbəllik əlamətləridir. Əsnəmək qarnın həddindən artıq tox olmasından və rahatlıqdan meydana gəlir. Peyğəmbərlər əsnəməkdən qorunmuşdurlar. Namazda əsnəmək tutduqda, imkan daxilində bunun qarşısı alınmalıdır. Çünki Allah Elçisi belə buyurmuşdur: “Əsnəmək şeytandandır. Sizdən bir nəfəri əsnəmək tutduqda, gücü çatdığı qədər onun qarşısını almağa cəhd etsin.”[5]
Əsnəmə zamanı ağız bağlana bilməzsə, namazda sağ əlin arxası ilə, namazdan kənarda isə sol əlin arxası ilə ağız bağlanmalıdır.
14. Namazda heç bir səbəb olmadan insanın öz istəyi ilə öskürməsi məkruhdur. İmkan daxilində öskürəyin qarşısının alınması ədəbə müvafiqdir.
15. Verilən salamı namazda əl və ya baş işarəsi ilə almaq məkruhdur.
16. Namazda dişlərin arasında qalan noxud dənəsindən kiçik yemək qırıntısını udmaq məkruhdur. Bu qırıntı noxud dənəsindən böyük olarsa namaz pozular.
17. Yemək süfrəsi hazır ikən namaza başlamaq məkruhdur. Lakin namaz vaxtının çıxacağından ehtiyat edilməsi istisnadır. Yeməyə iştah və ya istəyin olub-olmaması hökmü dəyişdirməz. Hədisdə belə buyurulmuşdur: “Yeməyi hazır olanın qıldığı namaz tam deyildir.”[6]
18. Namazda gözləri yummaq və ya gözləri göyə tərəf çevirmək, sağa-sola baxmaq və ya başı bir tərəfə çevirib baxmaq məkruhdur.
Namaz qılanın gözü onu məşğul edəcək bir şeyə ilişərsə bu zaman xüşunu təmin etmək üçün gözlər yumula bilər. Gözlərin yumulmasıyla səcdə yerinə baxmaq olan sünnə tərk edilmiş olur. Ənəs (r.a) Allah Elçisinin belə buyurduğunu rəvayət etmişdir: “Namazda gözlərini göyə zilləyənlər nə etdiklərini zənn edirlər? Onlar ya bundan əl çəkərlər, ya da Allah onların gözlərinin işığını alar.”[7] Çünki gözlərin daima göy üzünə zillənməsi Allahın göydə olduğu əqidəsinə yol aça bilər.
Namazda sağa-sola baxmaq da xüşuya manedir və boş işlə məşğul olmaqdır. Bununla yanaşı namazda görülməməli olan bir şeyi görməmək və ya xüşunu daha da artırmaq məqsədilə gözün yumulması mümkündür. Hər hansı bir ehtiyac üçün də göz ucuyla baxıla bilər.
19. Barmaqları bir-birinə keçirmək, barmaq şaqqıldatmaq və ya əlləri böyürə qoymaq məkruhdur. Bu hərəkətlər namaz qılanı xüşudan ayırar. Həzrət Peyğəmbər (s.ə.s) belə buyurmuşdur: “Heç kim məsciddə ikən barmaqlarını bir-birinə keçirməsin. Çünki bu hərəkət şeytandandır. Hər biriniz məsciddə olduğu müddətcə çölə çıxanadək namazdadır.”[8] Əbu Hüreyrənin rəvayət etdiyi bir hədisdə belə buyurulmuşdur: “Həzrət Peyğəmbər namazda barmaq şaqqıldatmağı qadağan etmişdir.”[9]
20. İmamdan əvvəl rüku və ya səcdəyə getmək və ondan əvvəl rüku və ya səcdədən başını qaldırmaq məkruhdur. Lakin imama tabe olan imamdan əvvəl rüku və ya səcdəyə gedib və ondan əvvəl başını qaldırarsa namazı pozular. Əgər həmin şəxs imam salam verməzdən əvvəl bu rüku və ya səcdəni təkrarən edərsə namazı tam olar və pozulmaz.
Möminin meracı sayılan namaz imanın əkiz qardaşı kimidir. Başqa sözlə, imanın əməli şəkli namaz, namazın da nəzəri şəkli imandır.
İnsan yaradılış baxımından çox zəifdir. Hər şey ona təsir edib əziyyət verir. İnsan həm də acizdir. Düşmənləri və bəlaları saysız-hesabsızdır. İnsan xəstəliklər, təbiətdəki fəlakətlər, ölüm qarşısında gücsüzdür.
“Dəli”nin namazı
Namaz qəlbin nuru, ruhun qidası, möminin meracı, insanın uca Yaradanla vasitəsiz bağlılığıdır. Namaz həddi-büluğa çatmış, ruhi xəstə olmayan hər bir müsəlman kişi və qadına fərzdir.
Kim Ramazanda inanaraq və savabını Allahdan gözləyərək, Onun rizasını qazanmaq üçün qiyam edərsə (təravih namazı qılarsa), keçmiş günahları bağışlanar.
gulya , 18/04/2014 tarixində, saat 09:04
Allah her kesin namazini qebul etsin.amin