Qızıl və ya gümüşdən olan zinət əşyaları, eləcə də qızıl və ya gümüşdən olan tablo, qab-qacaq, qaşıq, çəngəl və s. kimi əşyalar nisab miqdarına çatıb üstündən bir il keçdikdən sonra bunların zəkatını vermək fərz olur. Çünki qızıl ilə gümüş çoxalan və artan xüsusiyyətə malik olan mallardandır. Sözügedən əşyalar öz-özlüyündə qiymətlidir. Bu səbəbdən də, qızıl və ya gümüşdən olan əşyalar istər külçə halında, istər qəlibə tökülmüş, istərsə də insanlar üçün bəzək əşyası olsun hər halda onların zəkatı mütləq verilməlidir.
Odur ki, 85 qrama (20 misqal) çatan üzük, tənə, bilərzik kimi qızıl əşyaları olan bir qadın bunlara sahib olduqdan və bir il keçəndən sonra qırxda birinin (2,5%) zəkatını verməlidir. Bundan əlavə, bir qadın zəkata daxil olan qızıl və ya gümüşdən olan zinət əşyalarının nisab miqdarından aşağı düşmədikcə sonrakı illərdə də hər il zəkatını verməlidir. Lakin əri istəsə, bunu öz mal-dövlətindən də verə bilər.
Zəkat, qızıl, valyuta və axarı olan, yəni gəlir gətirən mallardan verilir. Qızıl və valyuta, yəni hər hansı pul növü 80,18 qramdan çox olarsa zəkata tabe olur.
“Zəkat insanın istəyinə buraxılmış bir sədəqə deyil, eqoizminə və xəsisliyinə qalib gələ bilən möminlərin həmrəyliyini reallaşdıran bir növ müəssisələşmiş, məcburi və dəruni bir ədalətdir. Zəkat hər şey kimi mal-mülkün də Allaha aid olduğunu, insanın ondan kefi istədiyi kimi istifadə etmək haqqını daşımadığını, hər kəsin cəmiyyətin bir üzvü olduğunu daima xatırladır”.
Sual: Ramazan bayramından əvvəl verilən fitrə sədəqəsinin hökmü nədir?
İslam, ehtiyac sahibi bir şəxsin başqalarından bir şey istəməsini mütləq mənada qadağan etmir. Lakin, əxlaqi cəhətdən bu davranışı çox da uyğun görmür. Çıxılmaz hallarda, zərurət yarandıqda başqasına müraciət etməyə icazə verir.
İslamın beş əsas şərtindən biri zəkat verməkdir. Zəkat bir ibadətdir. Buna görə də qeyri-müsəlmanlara və dindən çıxanlara (mürtədlərə) zəkat verilmir. Ancaq sədəqə verilir.