عَنْ عَائِشَةَ قَالَتْ: سَمِعْتُ رَسُولَ اللّٰهِ يَقُولُ: «لَا صَلَاةَ بِحَضْرَةِ طَعَامٍ وَلَا وَهُوَ يُدَافِعُهُ الْأَخْبَثَانِ»
Həzrəti Aişə (r.anhə) Allah Rəsulundan (s.ə.s.) belə eşitdiyini nəql etmişdir:
“Süfrə hazırkən və bir də böyük və kiçik ayaq yolu ehtiyacı ola-ola (rəf edilmədən) qılınan namaz kamil və mətlub (arzu edilən) namaz deyildir”. [Müslim, Məsacid 67]
İzah: Namaza başlayarkən qəlbi dünya ilə bağlayan və insanı Rəbbin hüzurunda məşğul edən amillərdən uzaqlaşmaq lazımdır. Əks halda, namazdan gözlənilən nəticəni almaq, namaz zahirən qılınsa da, ruhən və mənən ideal olan namazı iqamə etmək mümkün olmayacaq. Buna görə də sözügedən hallarda namaz qılmaq məkruhdur. Ancaq vaxtın çıxması kimi hallar istisnadır, bu halda əvvəlcə namaz qılınmalıdır
Möminin meracı sayılan namaz imanın əkiz qardaşı kimidir. Başqa sözlə, imanın əməli şəkli namaz, namazın da nəzəri şəkli imandır.
İnsan yaradılış baxımından çox zəifdir. Hər şey ona təsir edib əziyyət verir. İnsan həm də acizdir. Düşmənləri və bəlaları saysız-hesabsızdır. İnsan xəstəliklər, təbiətdəki fəlakətlər, ölüm qarşısında gücsüzdür.
“Dəli”nin namazı
Namaz qəlbin nuru, ruhun qidası, möminin meracı, insanın uca Yaradanla vasitəsiz bağlılığıdır. Namaz həddi-büluğa çatmış, ruhi xəstə olmayan hər bir müsəlman kişi və qadına fərzdir.
Kim Ramazanda inanaraq və savabını Allahdan gözləyərək, Onun rizasını qazanmaq üçün qiyam edərsə (təravih namazı qılarsa), keçmiş günahları bağışlanar.